آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
5
سیاوش سپهوند:

برگزاری آیین تجلیل از مربیان و مدال آوران هیات دو و میدانی استان لرستان

  • کد خبر : 10552
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
برگزاری آیین تجلیل از مربیان و مدال آوران هیات دو و میدانی استان لرستان
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، آیین تجلیل از مربیان و مدال آوران هیات دو و میدانی سال ۱۴۰۰ استان، صبح امروز در سالن جلسات مرکز علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، آیین تجلیل از مربیان و مدال آوران هیات دو و میدانی سال ۱۴۰۰ استان، صبح امروز در سالن جلسات مرکز علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد.

سیاوش سپهوند، رئیس هیات دو و میدانی استان به بیان عملکرد این هیات در سال جاری پرداخت و گفت: امسال تیم جوانان در چهارمحال و بختیاری به قهرمانی دست یافتند و باعث افتخار لرستان شدند.

وی به اعزام های مختلف و برگزاری مسابقات انتخابی در سال جاری اشاره و باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خرم آباد را یکی از قوی ترین باشگاه های دو و میدانی کشور توصیف کرد.

سپهوند به اعزام های برون مرزی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: طی امسال، توانستیم آقایان معین پور و پاپی، دو نفر از ورزشکاران رده ی جوانان را به همراه مربیان از جمله ایرج سپهوند، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خرم آباد، به مسابقات آسیایی اعزام کنیم که در تاریخ دو و میدانی استان، بی نظیر بوده است.

وی از برگزاری مسابقات داخل سالن در دو بخش آقایان و بانوان در روزهای ۱۴ و ۱۵ دی ماه جاری در تهران و حضور با اقتدار این باشگاه در این مسابقات خبر داد و گفت: امیدواریم در آینده بتوانیم به افتخارات این هیات بیفزاییم‌.

وی با بیان اینکه هزینه ی ورزش دو و میدانی برای ورزشکاران، سنگین است ادامه داد: تمام تلاش خود را این زمینه و در بخش استعدادیابی و رده های پایه که سکان آن را در دست دارم خواهم کرد و نسبت به ورزشکاران لرستانی نگاه ویژه خواهم داشت چرا که معتقدم که لرستان، قطب دو و میدانی کشور بوده و هست.

سپهوند از مربیان و روسای هیئات دو و میدانی استان خواست که در مدت باقی مانده از این دوره، نهایت تلاش خود را برای کسب افتخارات بیشتر داشته باشند و اظهار امیدواری کرد که در آینده، با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خرم آباد، در اعزام های برون مرزی، از مربیان‌‌ لرستانی استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.