آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
6
باشگاههای آسیا:

سیگنال‌های حذف استقلال و پیروزی از آسیا

  • کد خبر : 10388
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
در ساعات اولیه دوم دی‌ماه، خبری مهم از مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به دست ما رسیده است به نظر می‌رسد تعدد شکایت‌های مالی از دو باشگاه استقلال و پیروزی، منجر به صدور رای عدم صلاحیت این دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آتی شده است.

🔹در ساعات اولیه دوم دی‌ماه، خبری مهم از مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به دست ما رسیده است
🔹به نظر می‌رسد تعدد شکایت‌های مالی از دو باشگاه استقلال و پیروزی، منجر به صدور رای عدم صلاحیت این دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آتی شده است.
 🔹به این ترتیب و به احتمال بسیار زیاد، لیگ قهرمانان آسیا در سال پیش رو بدون دو تیم پرطرفدار ایرانی برگزار خواهد شد.
 🔹درباره جزئیات این خبر هنوز اطلاع رسانی خاصی انجام نشده است.
 🔹مدیران این دو باشگاه سه روز پیش با حضور شهاب الدین عزیزی خادم شرکت کرده و درباره دلایل و احتمالات حذف به گفتگو نشستند. در عین حال افشین پیروانی مدیر تیم پیروزی هم مکرراً در دو هفته درباره حذف پیروزی صحبت کرده بود.
 🔹به نظر می‌رسد این بحث‌ها با این خروجی به سرانجام رسیده که کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک دو باشگاه استقلال و پیروزی را برای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد مورد قبول قرار نداده است. این دو باشگاه علاوه بر بدهی‌های جاری، مبالغ عجیب و غریبی نیز به سازمان نظام مالیاتی بدهکارند که سهم هر کدام به بالای ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.
 🔹شاید حذف از رقابتهای آسیایی یک تلنگر جدی به مسئولان وزارت ورزش و مدیران دو باشگاه و البته هواداران افراطی‌شان برای ساماندهی نهایی وضعیت این دو تیم باشد؛ دو تیمی که مخاطبان اصلی فوتبال ایران را تشکیل می‌دهند اما همواره در چنبره مشکلات مالی گرفتارند.
 🔹در صورت حذف استقلال و پیروزی از آسیا، گل‌گهر، فولاد و سپاهان نمایندگان ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود/ورزش سه

💙 @Esteghlalss

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.