آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1

افزایش حقوق پلکانی آیا ظلم بزرگی نیست؟!؟! دانش ندارید ؛ انصاف هم ندارید؟!؟

  • کد خبر : 10163
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
افزایش حقوق پلکانی آیا ظلم بزرگی نیست؟!؟! دانش ندارید ؛ انصاف هم ندارید؟!؟
ظاهرا قرار است که افزایش حقوق کارمندان در سال 1401 پلکانی باشد. آنچه مسلم است ؛ کارمندان بر اساس مدرک تحصیلی و سنوات خدمت و پست سازمانی که دارند حقوق و مزایا دریافت می‌کنند و از این بابت همه چی درست است و اجحافی نیست. یعنی اگر کارمندی 10 تومان حقوق می‌گیرد و کارمندی دیگر 12 تومان؛ دقیقا بخاطر مدرک و سنوات خدمت و پست سازمانی در سازمان متبوع خود است.

آ

از :

ظاهرا قرار است که افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۱ پلکانی باشد.
آنچه مسلم است ؛ کارمندان بر اساس مدرک تحصیلی و سنوات خدمت و پست سازمانی که دارند حقوق و مزایا دریافت می‌کنند و از این بابت همه چی درست است و اجحافی نیست. یعنی اگر کارمندی ۱۰ تومان حقوق می‌گیرد و کارمندی دیگر ۱۲ تومان؛ دقیقا بخاطر مدرک و سنوات خدمت و پست سازمانی در سازمان متبوع خود است.
حال کدام انسان عاقل با انصاف و متخصص امور اداری قبول می‌کند کارمندی که ۱۰ تومان حقوق می‌گیرد ۱۵ درصد حقوقش زیادتر شود ( چون نسبت به حقوق ۱۲ تومانی کمتر دریافتی دارد ) و کارمند با حقوق ۱۲ تومان ؛ افزایش ۱۰ درصدی داشته باشد؟!؟! این مسئله عین ظلم و ستم و عین بی‌عدالتی و دقیقا نشانه سوء مدیریت و عاملی برای بی انگیزه کردن کارمندان است که هیچ سازمان و ساختار حمایتی ندارند.؟!؟!
شما که پاداش پایان خدمت کارمندان را قسطی میکنید که کوفتش می‌شود ؛ شما که همسان سازی بازنشسته و شاغلین را بدرستی اجرا نمی‌کنید ؛ شما که مطابق تورم ؛ حقوق ها را عادلانه افزایش نمیدهید ؛ شما که نمی‌توانید یک طرح جامع الاطراف اداری استخدامی و بازنشستگی بنویسید چرا صورت مسئله را پاک میکنید؟!؟
پیشنهاد می‌شود اگر وضع خزانه مسلمین خوب نیست و اگر مدیران و مسئولین کشور واقعا رهرو سیره و شخصیت ائمه معصومین (ع) هستند ؛ برای رضای خدا ؛ بخشی از اموال ؛ دارایی ها ؛ شرکت‌ها و ویلاهای خود را در راه خدا انفاق کنند تا خرج نیازمندان و فقرای امت اسلامی شود. تا بدین ترتیب بخشی از کسری بودجه نیز جبران شود.
قطعا رضای خدا و خلق خدا را برای خود خواهید داشت. امتحان کنید.

حسن خسروی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.