آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
5
اوج بی تدبیری در فرمانداری:

خرم آباد رها شده در بی تدبیری فرماندار

  • کد خبر : 6713
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
خرم آباد رها شده در بی تدبیری فرماندار
⛔️ مرکز لرستان این روزها حال خوشی ندارد،عدم برنامه ریزی مناسب و مدیریت ناتوان فرماندار در تهیه استراتژی مناسب برای رونق اقتصادی و برنامه های اجتماعی سبب شده خرم آباد از جایگاه اصلی خود فرسنگ ها دور شود.

 

مرکز لرستان این روزها حال خوشی ندارد،عدم برنامه ریزی مناسب و مدیریت ناتوان فرماندار در تهیه استراتژی مناسب برای رونق اقتصادی و برنامه های اجتماعی سبب شده خرم آباد از جایگاه اصلی خود فرسنگ ها دور شود.

در حالیکه مدیریت در شهر خرم آباد زیر سایه تصمیمات مدیر کل و شورای مدیران معمولا مدیریت در سایه است و بنا به توانایی مدیران شهرستان هم فرصت مناسبی است برای توسعه و هم تهدیدی برای قرار گرفتن زیر سایه مدیران ارشد استانی که ظاهرا این روزها فرماندار تشخیص داده با پست مدیریتی تشریفاتی کنار بیاید و صرفا فرماندار ساختمان فرمانداری خرم آباد باشد تا مدیر برنامه ریز و توسعه گرای شهر.

فرماندار برنامه اقتصادی ندارد…

در حالیکه مرکز استان به واسطه موقعیت جغرافیایی و استعداد های خدادادی مستعد تبدیل شدن به قطب اقتصادی استان را دارد برنامه اقتصادی مشخصی از سوی فرماندار به عنوان مسئول اصلی شهر طراحی و ارائه نشده و حتی در مواردی خاص،روح مطالبه گری در خصوص احیا کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل ،ایجاد فرصت های جدید شغلی حمایت از کسب و کار،عدم مطالعه فرصت های اقتصادی از موارد مشهمود ضعف در این دوره مدیریت است.

برنامه های گم گشته حوزه اجتماعی خرم آباد…

توسعه عرضی و طولی شهرستان خرم آباد در سالهای اخیر موجب آشفتگی های متعددی در سطح شهر و به ویژه مناطق حاشیه نشین و کمتر توسعه یافته شده است افزایش آمار طلاق، بیکاری، کودکان کار، تکدی گری، گرانفروشی، پرخاشگری، افزایش مشاغل کاذب، اعتیاد ، فروش مواد مخدر، از عمده ترین مسلئل اجتماعی شهرستان خرم آباد هستند که مورد غفلت مسئولین واقع شده و نه تنها برنامه ایی برای این موضوع و ساماندهی وجود ندارد بلکه دستور العمل های ابلاغی وزرتخانه مربوطه تحت عنوان تقسیم کار ملی در کاهش آسیب های اجتماعی اجرا نشده است.

مدیریت شهر بی توجه به زیر ساخت های شهری…

عدم نظارت و برنامه ریزی بر مسائل مربوط به عمران وخدمات شهری از صنوف خدماتی تا ادارات تخصصی موجب افزایش نارضایتی عمومی شده است بیش از دوسال از سیلاب خرم آباد گذشته و توجهی به زیرساخت ها نمی شود حتی در مسیر فرمانداری هنوز مغازه ها با گونی ماسه جلوی ورود آب را گرفته و کسی پاسخگو نیست؟

افزایش سرسام آور قیمت مسکن ،زمین اجاره بها و افسار گسیختگی در این بخش مردم را آزرده خاطر کرده و دریغ از یک مورد پیگیری توسط فرماندار مرکز استان و گویا مسئولین در این شهر زندگی نمی کنند؟!

بخش های رها شده و روستاهای توسعه نیافته…

عدم مدیریت کارآمد در شهرستان خرم آباد تنها به محدوده شهرستان خرم آباد ختم نمی شود در سایه بی توجهی و ضعف مدیریتی بخشداری های تابعه رها شده و روستاها بدون برنامه توسعه ایی رها شده هستند اگر هم طرح هادی از سوی مسئولین بنیاد مسکن اجرا می شود با دخالت بخشداران به افراد پیمانکار وابسته واگذار و هیچ نظارتی وجود ندارد اگر از مدیران شهرستان سئوال شود آخرین بار مشکلات کدام روستا را از نزدیک بررسی کرده اید؟

جواب سئوال کاملا روشن است؟

جناب آقای فرماندار کت شلوار تشریفاتی و سیستم بسته مدیریتی را کنار بگذارید و برای این مردم خدمتگزار باشید؟ اگر برنامه ندارید یا علاقه ایی به توسعه خرم آباد ندارید لطفا” امورات را واگذار و به آن جایگاهی که در اندیشه دارید بروید.

سخن آخر با استاندار لرستان که این روزها همه مدیرانش کرونا را بهانه کرده و لرستان را فراموش کرده اند؟

آقای استاندار محترم یکی از وظایف مهم مدیریتی نظارت و کنترل است دامنه نظارت را بر خرم آباد و بخش های تابعه بیشتر کنید؟

بدانید وظیفه فرمانداری صرفا برگزاری انتخابات و سیاسی بازی نیست؟

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.