آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2
اول شهریور روز پزشک:

روز پزشک

  • کد خبر : 6082
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
روز پزشک
پزشک ؛ طبیب ؛ عطارباشی؛ حکیم ؛ دکتر و هر عنوان نجات بخش دیگری از این صنف ؛ از جمله حرفه های بسیار مقدس؛ حساس؛ نقش آفرین و تاثیر گذار در جامعه است که همه ما مدیون زحمات و تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه آنان هستیم. پزشکان و کادر بهداشت و درمان و پرستاران عزیز و گرانقدر حدود 2 سال است که بی وقفه همچون سپری امن و سدی آهنین با ویروس منحوس کرونا و این بیماری خانمان برانداز دست ساز بشر بی‌رحم ؛ مبارزه و جانفشانی می‌کنند و حقیقتا ؛ زبان از تقدیر و تشکر از آنان قاصر است

پزشک ؛ طبیب ؛ عطارباشی؛ حکیم ؛ دکتر و هر عنوان نجات بخش دیگری از این صنف ؛ از جمله حرفه های بسیار مقدس؛ حساس؛ نقش آفرین و تاثیر گذار در جامعه است که همه ما مدیون زحمات و تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه آنان هستیم. پزشکان و کادر بهداشت و درمان و پرستاران عزیز و گرانقدر حدود ۲ سال است که بی وقفه همچون سپری امن و سدی آهنین با ویروس منحوس کرونا و این بیماری خانمان برانداز دست ساز بشر بی‌رحم ؛ مبارزه و جانفشانی می‌کنند و حقیقتا ؛ زبان از تقدیر و تشکر از آنان قاصر است. باشد که خداوند متعال به همه این عزیزان کادر سلامت؛ توفیق و سعادتمندی؛ سلامتی و بهشت رضوان الهی را عنایت فرماید.
یاد درگذشتگان و شهدای مدافع سلامت را نیز گرامی میداریم و آرزوی رحمت و مغفرت واسعه الهی را برایشان داریم.

پدر و مادر نیز پزشک است. دست بوس و دعاگوی شان هستیم. همسر خوب پزشک است. همسایه خوب ؛ دوست خوب ؛ همکار خوب پزشک است.
مدیر خوب ؛ پزشک است. مدیر خوب ؛ دردها را بدرستی تشخیص می‌دهد و دارو و راه حل مناسب تجویز می‌کند. هرکسی در هر لباسی و تحت هر عنوانی که به شادابی ؛ سلامت ؛ امنیت و آسایش روحی روانی جامعه کمک و خدمت خداپسندانه می‌کند؛ پزشک است.
حکومت خوب نیز ؛ پزشک است. حکومت خوب ؛ دائم به فکر چکاپ کردن مردم و سنجش سطح سلامتی آنهاست . زیرا مردم ؛ مهم ترین و باارزش ترین سرمایه هر کشوری هستند که حکومت خوب بایستی دائما مراقب سلامتی و رفاه و آسایش آنان باشد. این رمز توسعه پایدار است.
درود و صلوات خدا بر همه پزشکان دلسوز و خادم و صادق.

حسن خسروی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.