آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
0

استاندار لرستان: معادن سنگ ظرفیت بزرگی برای کاهش معضل بیکاری الیگودرز است

  • کد خبر : 29472
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
استاندار لرستان: معادن سنگ ظرفیت بزرگی برای کاهش معضل بیکاری الیگودرز است

 استاندار لرستان گفت: معادن سنگ الیگودرز یک ظرفیت بزرگ و رونق آنها می تواند عاملی برای کاهش معضل بیکاری در این شهرستان باشد. به گزارش طلوع افلاک؛ابوطالب شفقت دوازدهم خرداد در جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز عنوان کرد: رونق بازار سنگ الیگودرز  و عرضه ی آن با برند این منطقه می تواند باعث توسعه و […]

 استاندار لرستان گفت: معادن سنگ الیگودرز یک ظرفیت بزرگ و رونق آنها می تواند عاملی برای کاهش معضل بیکاری در این شهرستان باشد.

به گزارش طلوع افلاک؛ابوطالب شفقت دوازدهم خرداد در جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز عنوان کرد: رونق بازار سنگ الیگودرز  و عرضه ی آن با برند این منطقه می تواند باعث توسعه و اشتغال بیش تر شود.

وی افزود: معادن غیر فعال الیگودرز باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف شده و تعاونی معدن کاران به سرعت تشکیل شود.

استاندار در مورد بخش کشاورزی شهرستان اظهار کرد: در حوزه کشاورزی نیز برای توسعه ی کشت گلخانه ای مشکلی نداریم.

شفقت تصریح کرد: دولت ۳۳ ماهه آیت الله رئیسی الگوی مدیریتی حکمرانی اسلامی را شروع کرد و باید با جدیت این مسیر ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: منطق حکمرانی اسلامی فقط کار برای رضای الهی است و هرچه تلاش کنیم رضایت مردم را در زمینه های مختلف جلب کنیم بدون شک خداوند متعال نیز از عملکرد کارگزاران نظام اسلامی راضی و خشنود خواهند شد.

استاندار با بیان اینکه الیگودرز شهرستانی با مزیت آبخیزداری است گفت: با توجه به میزان مناسب بارندگی نباید مشکل آب و تخصیص آن را داشته باشیم.

شفقت گفت: باید ادارات مربوطه تلاش کنند مشکل اشتغال این شهرستان برطرف شود.

وی با اشاره به نیاز کشور به صنعت لاستیک سازی عنوان کرد: لاستیک بارز الیگودرز می‌تواند کمبود لاستیک کشور را تامین و رونق این صنعت در این استان معضل بیکاری شهرستان را نیز تا حدی کاهش می دهد.

استاندار در ادامه به اجرای طرح راه آهن ازنا _ الیگودرز به اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: توسعه ریلی از پروژه های مورد توجه دولت است که تلاش می شود اجرای این طرح در وزارت راه مورد پیگیری قرار گیرد.

در این جلسه نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورتی اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار ویژه الیگودرز و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=29472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.