آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
0
آیین گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی:

آیین گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی با کاشت نهال توسط کاراته کا های خرم آباد برگزار شد

  • کد خبر : 27605
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
آیین گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی با کاشت نهال توسط کاراته کا های خرم آباد برگزار شد
آیین گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی با کاشت نهال توسط کاراته کا های سبک KWF خرم آباد با مربیگری مریم جعفری و حضور افتخاری مظفر افشار پدر بلوط ایران در 1402/12/16 در بام خرم آباد برگزار شد.

آیین گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی با کاشت نهال توسط کاراته کا های سبک KWF خرم آباد با مربیگری مریم جعفری و حضور افتخاری مظفر افشار پدر بلوط ایران در ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ در بام خرم آباد برگزار شد.
در ابتدای این مراسم استاد مظفر افشار ضمن خیرمقدم به کاراته کا ها و والدین که در این آیین حضور داشتند گفت که کاشت درخت، نهال و نگهداری از آنها میراثی ماندگار برای آیندگان است و اصولاً ورزش و طبیعت در هم آمیخته هستند که پدر بلوط ایران درخصوص حفظ ، نگهداری و کاشت بلوط و درختان، مطالب کاربردی برای کاراته کا ها توضیح داد و در ادامه حاضرین با کاشت نهال کاج به صورت عملی در بزرگداشت روز درختکاری باعث شور و شوق آنها شد.
در ادامه مریم جعفری به عنوان فعال اجتماعی در سطح استان و کشور با تاکید بر تعاملات اجتماعی و منابع انسانی خیرخواه امثال استاد افشار و سایر فعالین و دوست داران محیط زیست ، سعی در فرهنگ سازی در سنین پایه را مدنظر داشت که قطعاً بازتاب گسترده ای در بین ورزشکاران و ترغیب به فعالیت های زیست محیطی دانست با تاکید بر تاثیرگذاری و توسعه بعد همگانی و اجتماعی از طریق ورزش جامه عمل بپوشانیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=27605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.