آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
0

استاندار لرستان خبر داد: ارائه تسهیلات به ۲۰ واحد تولیدی استان در راستای طرح تام

  • کد خبر : 27172
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
استاندار لرستان خبر داد: ارائه تسهیلات به ۲۰ واحد تولیدی استان در راستای طرح تام

استاندار لرستان از افزایش حد اعتباری برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان در راستای طرح تام خبرداد. به گزارش طلوع افلاک ؛ فرهاد زیویار  در حاشیه دیدار با ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی که  به منظور بررسی پرداخت تسهیلات طرح تام و حمایت از برخی از واحدهای تولیدی استان انجام شده بود، اظهار کرد: در […]

استاندار لرستان از افزایش حد اعتباری برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان در راستای طرح تام خبرداد.

به گزارش طلوع افلاک ؛ فرهاد زیویار  در حاشیه دیدار با ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی که  به منظور بررسی پرداخت تسهیلات طرح تام و حمایت از برخی از واحدهای تولیدی استان انجام شده بود، اظهار کرد: در این دیدار و به دنبال رایزنی های انجام شده مقرر شد بانک ملی ایران اقدامات لازم را برای تسریع در روند اجرای طرح تام وپرداخت  تسهیلات به واحدهای تولیدی استان  انجام دهد.

استاندار لرستان افزود: در این جلسه همچنین خواستار افزایش حد اعتباری برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان از جمله نساجی بروجرد شدیم که با موافقت مدیرعامل بانک ملی برای پیگیری و تسریع در روند پرداخت آن مواجه شد.

زیویار گفت:طرح تام در راستای تأمین و حمایت مالی از واحدهای استانی پیرو قرارداد بین بانک ملی، شرکت ایمیدرو و واحد طرح و برنامه وزارت صمت می باشد.

وی تصریح کرد: در راستای این طرح ۲۰ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات مشمول این طرح می باشند که تا کنون سه واحد مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال را در قالب این طرح دریافت کرده اند.

زیویار بیان کرد: تعداد ۱۷ واحد تولیدی و صنعتی دیگر مشمول این طرح در لرستان در صف انتظار هستند که پس از دیدار امروز روند دریافت تسهیلات آنها نیز سرعت بیش تری خواهد گرفت.

گفتنی است استانداری لرستان، برای این ۱۷ واحد تولیدی مبلغ ۱۲۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح تام در نظر گرفته شده است که زمینه ی اشتغال ۳هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=27172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.