آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
3

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان عنوان کرد؛پرداخت بیش از ۷۴۳ میلیارد تومان هزینه درمان به موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در سال گذشته

  • کد خبر : 23185
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان عنوان کرد؛پرداخت بیش از ۷۴۳ میلیارد تومان هزینه درمان به موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در سال گذشته

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان از پرداخت بیش از ۷۴۳ میلیارد و ۴۹۴ میلیون تومان هزینه درمان به موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در سال گذشته خبر داد. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، اجلاس مدیران منطقه ۴ سازمان بیمه سلامت ایران با حضور استان های ایلام، خوزستان و لرستان به میزبانی خرم آباد برگزار […]

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان از پرداخت بیش از ۷۴۳ میلیارد و ۴۹۴ میلیون تومان هزینه درمان به موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، اجلاس مدیران منطقه ۴ سازمان بیمه سلامت ایران با حضور استان های ایلام، خوزستان و لرستان به میزبانی خرم آباد برگزار شد.

دکتر محسن اسدبیگی مدیر کل بیمه سلامت استان لرستان در این اجلاس با اشاره به اینکه در سال گذشته ۷۴۳ میلیارد و ۴۹۴ میلیون تومان هزینه درمان به موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است، اظهار کرد: حدود ۴۴۲ میلیارد و ۵۱۹ میلیون تومان هزینه درمان به بیمارستان های دولتی و غیردولتی، ۱۵۶ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان به موسسات خصوصی و و ۱۴۴ میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان است به سطح یک روستایی پرداخت شده است.

وی با اشاره به جمعیت تحت پوشش در این استان افزود: از جمعیت یک میلیون و هشتصد هزار نفری استان لرستان بیش از ۶۵ درصد آن یعنی یک میلیون و ۱۹۵ هزار و ۱۶۲ نفر در قالب صندوق های روستایی، بیمه ایرانیان و همگانی، کارکنان دولت و صندوق سایر اقشار تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

دکتر اسدبیگی با اشاره به آخرین آمار صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در استان لرستان عنوان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۶ میلیارد و ۳۹۳ میلیون تومان هزینه درمان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان پرداخت شده که در این راستا ۳۱۷۹ پرونده پذیرش، ۲۳۰۶ پرونده رسیدگی و ۱۷۵۲ پرونده در قالب ۴۷ جلسه کمیته استانی و پنج جلسه کارگروه استانی برگزار شده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح بیماران خاص و صعب العلاج تعداد ۱۱۷ هزار ۳۵۹ نفر نشان داده شده اند

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان با اشاره به پرداخت هزینه درمان ناباروری یادآور شد: در سال گذشته بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه درمان ناباروری در قالب خدمات سرپایی، بستری و خسارت متفرقه به دو مرکز طرف قرارداد بیمارستان شفا و مرکز جهاد دانشگاهی پرداخت شده است.

دکتر اسدبیگی ادامه داد: یک هزار و ۱۳۳ زوج نابارور از طریق سامانه نشاندار شده و می توان از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.