آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024
1
سردار یحیی الهی:

پیام تسلیت فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

  • کد خبر : 23024
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
پیام تسلیت فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد
سردار"یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی سالگرد رحلت جانسوز بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را به هم استانی های ولایتمدار، همکاران خدوم و خانواده های محترم آنان تسلیت گفت .

به گزارش پایگاه خبری طلوه افلاک وبه نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درمتن پیام سردار”یحیی الهی”آمده است:

 ۱۴ خرداد یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است، شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی(ع)  و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.

بدون تردید نقش این مرد همیشه جاودان تاریخ در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه   قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ که نقطه آغازی برای طوفان عظیم انقلاب اسلامی است، بی بدیل بوده است.

اینک در حالی سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرار رسیده که میلیون ها ایرانی دلدار و مشتاق، آماده گرامیداشت یاد و خاطره آن بزرگمردی هستند که تاریخی‌ترین انقلاب سده‌های اخیر را رهبری و هدایت کرد و تا آخرین روزها و لحظات حیات با برکت و شریف خویش دغدغه عزت اسلام و ایران را داشت.

میراثی که رکن رکین آن یعنی ولایت فقیه هدایتگر این پشتوانه مردمی است تا در دنیای آشوب‌زده امروز سفینه نجات نظام اسلامی رهروانش را به سلامت به سرمنزل مقصود برساند.

اینجانب سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین۱۵ خرداد را به هم استانی های ولایتمدار و همیشه در صحنه لرستان، همکاران خدوم و خانواده های محترم آنان تسلیت عرض نموده و امیدوار است بتوانیم با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذارکبیر جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

فرمانده انتظامی استان لرستان
سرتیب دوم ستاد یحیی الهی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.