آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
1
نشست بسیج هنرمندان:

اولین نشست اعضای شورای بسیج هنرمندان بروجرد برگزار شد

  • کد خبر : 23012
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
اولین نشست اعضای شورای بسیج هنرمندان بروجرد برگزار شد
نخستین جلسه اعضای شورای بسیج هنرمندان بروجرد با حضور تعدادی از اعضای این شورا با موضوع برگزاری یادواره ملی شهید یخچالی به میزبانی بروجرد در دفتر این کانون برگزار شد.

نخستین جلسه اعضای شورای بسیج هنرمندان

در این جلسه جناب وحید اشجع،جناب حسین شریعتمداری،خانم زهره شماعی، امیرحسین غفاری مسئول کانون و عضو افتخاری شورای کانون خانم سیده معصومه حسینی چهره شاخص هنرمند سال لرستان و از اعضای کمیته سازمان بسیج هنرمندان کشور حضور داشتند.

در این جلسه در خصوص چگونگی برگزاری این یادواره مسائل مختلفی مطرح شد هنرمندان حاضر در این جلسه که همگی از هنرمندان شاخص حوزه شعر،فیلم،تئاتر،خوشنویسی و هنرهای تجسمی بروجرد و کشور هستند.بیان شد که باید از تمامی ظرفیت های هنرمندان بروجرد در هر چه بهتر برگزار شدن این یادواره استفاده شود.

در ادامه حاضرین جلسه بر حمایت ارگان های مختلف برای برگزاری این جشنواره و هر چه بهتر شناساندن شهید یخچالی شهید شاخص سال کشور تاکید شد و تصمیم گرفته شد در با محوریت این شهید هنرمند اثار مختلف هنری تولید شود.

مسئول بسیج هنرمندان بروجرد بیان کرد برای برگزاری این یاداوره ملی و مهم به همکاری همه مسئولین و هنرمندان متعهد شهر بروجرد نیاز میباشد تا عموم مردم کشور بواسطه این یادواره ملی به میزبانی بروجرد با شهید یخچالی آشنایی بیشتر پیدا کنند و در نهایت زمینه همدلی،همکاری و شرایط بهتر فعالیت هنرمندان توانای بروجرد رقم بخورد.

در پایان تصمیم گرفته شد که جلسات مستمر توسط بسیج هنرمندان بروجرد با اعضای شورای کانون و دیگر هنرمندان بروجرد تشکیل شود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.