آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
2

حضور دکه‌داران مطبوعاتی خرم‌آباد جلوی استانداری لرستان

  • کد خبر : 22843
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
حضور دکه‌داران مطبوعاتی خرم‌آباد جلوی استانداری لرستان
شامگاه سه‌شنبه دوم خرداد برخی از دکه‌های مطبوعاتی خرم آباد جوشکاری و بسته پلمب شد.

شامگاه سه‌شنبه دوم خرداد برخی از دکه‌های مطبوعاتی خرم آباد جوشکاری و بسته پلمب شد.
روز گذشته یکی از صاحبان دکه مطبوعاتی در خرم آباد به ایرنا گفت: چند وقت قبل، یکی از دکه‌های اغذیه فروشی سطح شهر به دلیل فروش مواد مخدر شناسایی و پلمب و پس از آن اقدام مثبتی در راستای برخورد قانونی با متخلفان مشابه آغاز شد.
این فرد که سابقه بیش از ۲۰ سال دکه داری مطبوعات دارد تصریح کرد: اما متأسفانه، دکه‌های مطبوعاتی درگیر امور سایر دکه‌ها شدند و اعلام شد دکه‌داران مطبوعاتی هم باید برای ساماندهی، به شهرداری مراجعه و نسبت به پرداخت، عوارض یا رهن و اجاره اقدام کنند.
دکه دار دیگری با اشاره به پلمب ۶ دکه مطبوعاتی در سطح شهر گفت: در تماس‌های تلفنی و مکاتبات شهرداری نیز به دکه‌داران مطبوعاتی اعلام شد بر اساس تأکید دادستان باید برای پرداخت عوارض و انعقاد قرارداد با شهرداری اقدام کنند در حالیکه دادستانی برای جمع‌آوری دکه‌های بدون مجوز و دارای تخلف دستور داده است.

منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در مصاحبه تلفنی با ایرنا طی سخنانی کوتاهی گفت: نامه دادستان برای دکه‌های متخلف بوده که متأسفانه دکه‌های مطبوعاتی هم اشتبا‌هاً توسط شهرداری پلمب شده‌اند و هم اکنون با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری، اقدام برای بازگشایی و ادامه فعالیت این دکه‌ها آغاز شده است.

شایان ذکر است رفع پلمب این دکه‌ها تا صبح پنج‌شنبه انجام نشده و این مشکل همچنان پابرجا است و دکه‌داران برای پیگیری مشکل جلوی استانداری لرستان تجمع کردند.

https://eitaa.com/yaftenew/1636

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.