آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024
0
استاندار لرستان:

تقویت اقدامات فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت ضروری است

  • کد خبر : 22818
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
تقویت اقدامات فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت ضروری است
استاندار لرستان گفت: اکنون در شرایط مناسبی قرار داریم اما باید اقدامات بهتر و بیشتری در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت انجام شود.

– استاندار لرستان گفت: اکنون در شرایط مناسبی قرار داریم اما باید اقدامات بهتر و بیشتری در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت انجام شود.

به گزارش‌ خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز سه‌ شنبه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن گرامیداشت دهه کرامت بیان کرد: نسل جدید باید عمیقا با فرهنگ شهدا آشنا شود.

وی اظهار داشت: اساس کشور در مقطعی مورد تهدید قرار گرفت و در این مسیر جانفشانی شد که این ایثارگری ها و اقدامات باید برای نوجوانان و جوانان تبیین شود تا بیش از پیش در جریان عزت و اقتدار کنونی نظام قرار گیرند.

وی با بیان اینکه کارنامه خیلی خوب شهدا برای همگان قابل افتخار است‌ تصریح کرد: نسل شهدا کار خود را انجام داده اند و اکنون یکی از ماموریت های این جلسه این است‌ که‌ هدفگذاری های لازم انجام شود.

استاندار لرستان تاکید کرد: شهدا با جانفشانی های خود کشور و کیان ما را حفظ کرده اند بنابراین همگان باید در این راستا تعامل و همت کنند تا شرمنده شهدا نباشیم در لرستان نیز ۶ هزار و ۵۵۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده که بیانگر روحیه ایثار و دلاوری مردم این دیار است..

زیویار با اشاره به فرارسیدن ایام سالروز عملیات شهدای حاج عمران در جنگ تحمیلی افزود: لرستان حدود ۳۰۰ شهید را در این عملیات تقدیم کرده است‌

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.