آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
2
- فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان:

سپاه عشایری لرستان پنج میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا پرداخت کرد

  • کد خبر : 22711
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
سپاه عشایری لرستان پنج میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا پرداخت کرد
فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان گفت: پنج میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزا سال گذشته در حوزه کشاورزی و دامپروری به عشایر این استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ سیاوش رستمی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال نیز ۶ میلیارد تومان برای اشتغالزایی عشایر استان اختصاص یافته است و به متقاضیان پرداخت می شود.

وی باتشریح خدمات سال گذشته افزود: در حال حاضر ۲۸ واحد مسکونی روستایی با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان توسط گروه‌های جهادی در دست احداث می‌باشد که تاکنون ۶ واحد آماده واگذاری شده همچنین ۲ هزار متر کانال آب بر کشاورزی آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه سه آبشخور دام در مناطق عشایری احداث شده است ادامه داد: هشت کیلومتر راه روستایی در منطقه کوگان برای تسهیل تردد ۹۰۰ نفر احداث، چهار تعاونی روستایی برای عشایر ایجاد و سه نمایشگاه با هدف عرضه مستقیم کالا در روستاهای واقع در مسافت بیش از ۱۵ کیلومتری خرم آباد برپا شده است.

سرهنگ رستمی بیان کرد: هشت هزار وعده غذا، سه هزار بسته معیشتی و ۱۲۰ بسته نوشت افزار بین نیازمندان جامعه هدف عشایری لرستان توزیع شد و تا ۲سال آینده ۹۰ درصد بسیجیان استان ذیل بسیج عشایری مشغول به کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۸۵ هزار عشایر در لرستان کوچنده هستند ادامه داد: همزمان با هفته بسیج عشایری امسال ۲۶ برنامه برگزار می‌شود که دیدار با ۴۰ خانواده شهید، همایش ریش سفیدان و معتمدین عشایری، حضور فرمانده بسیج عشایری کشور، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و افتتاح پروژه های عمرانی از مهمترین برنامه ها می باشد.

وی تاکید کرد: هفته بسیج یک یادمان است که باید این تفکر و گفتمان را گرامی بداریم چراکه دیگر کشورها با بهره‌گیری از تفکر بسیجی انقلاب اسلامی موفق بوده‌اند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.