آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
3

در دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان با مدیرکل بیمه سلامت لرستان عنوان شد؛ همکاری مجموعه بانک رفاه کارگران استان با بیمه سلامت ستودنی است/ سربلندی بیمه سلامت لرستان در پرداخت به موقع مطالبات به دانشگاه علوم پزشکی

  • کد خبر : 22011
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
در دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان با مدیرکل بیمه سلامت لرستان عنوان شد؛  همکاری مجموعه بانک رفاه کارگران استان با بیمه سلامت ستودنی است/ سربلندی بیمه سلامت لرستان در پرداخت به موقع مطالبات به دانشگاه علوم پزشکی

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان گفت: پرداخت به موقع مطالبات موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد به دانشگاه علوم پزشکی سربلندی بیمه سلامت را در پی داشته که در این راستا همکاری بانک رفاه کارگران استان قابل تقدیر است. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک ، صبح امروز ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲،بهروز بالاوندی مدیر شعب […]

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان گفت: پرداخت به موقع مطالبات موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد به دانشگاه علوم پزشکی سربلندی بیمه سلامت را در پی داشته که در این راستا همکاری بانک رفاه کارگران استان قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک ، صبح امروز ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲،بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان و مدیران ستادی این بانک باحضور در دفتر  دکتر محسن اسدبیگی مدیر کل بیمه سلامت استان و مدیران ستادی این اداره کل دیدار ضمن تبریک سال نو دیدار وگفتگوکردند.

بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان هم در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات رسانی اداره کل بیمه سلامت استان به مردم اظهار کرد: همواره این اداره کل خدمات رسانی خوبی به مردم خصوصا به قشر ضعیف جامعه داشته که از مدیریت و پرسنل این اداره کل تقدیر می کنیم.

وی ادامه داد: همکاری خوبی در زمینه ارائه خدمات به مردم با بیمه سلامت استان وجود دارد و در این راستا نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان بیان کرد: خدمات خوبی درحوزه سلامت و بهداشت و درمان ارائه کرده ایم و نقش سلامت محور بانک رفاه در حوزه مسئولیت اجتماعی پررنگ است.

دکتر اسدبیگی مدیرکل بیمه سلامت لرستان در این دیدار با اشاره به پرداخت مطالبات به دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با درایت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران علاوه بر پرداخت معوقات، هزینه خوبی جهت حمایت از موسسات تشخیصی درمانی و بیمارستان های طرف قرارداد در پایان سال گذشته به دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت شد که سربلندی سازمان بیمه سلامت را در پی داشت است.

وی ادامه داد: در پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی استان، بانک رفاه کارگران استان نقش تعیین‌کننده‌ای در روزهای پایانی سال گذشته داشته که همکاری آنها در این زمینه قابل تقدیر است.

دکتر اسد بیگی بیان کرد: با توجه به اینکه استان لرستان در سال گذشته مطالبات معوقی به دانشگاه علوم پزشکی داشته با پیگیری ها و تلاش ها شبانه روزی توانسته ایم هزینه های معوق را جذب کنیم و کمک بزرگی به موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد داشته باشیم.

وی تاکید کرد: هدف ما خدمت رسانی به مردم است و همواره این موضوع سرلوحه کار ماست که در این زمینه با هماهنگی بیشتر دو مجموعه بیمه سلامت و بانک رفاه کارگران استان کمک می‌کند که خدمت رسانی بهتری به مردم ارائه شود

در این دیدار علی احمدی معاونت مدیریت شعب، عبدالرضا کزازی رئیس حوزه حراست، محمد رسول نوروزی رئیس شعبه مرکزی خرم آباد، رضا علیشاهی مدیر ارتباط با مشتریان وامیر محمود داودی نژاد مدیر روابط عمومی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.