آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
2
فوتبال برتر:

موج سواری میثاقی؛ به نام فوتبال و مردم، به کام جریانی خاص

  • کد خبر : 18765
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
موج سواری میثاقی؛ به نام فوتبال و مردم، به کام جریانی خاص
نحوه انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال، محل ابهام، شائبه ها و سوالات فراوانی است و در این هیچ شکی نیست، اما محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، به نام فوتبال و مردم ولی به کام دوستان و گروه مورد حمایتش، به موج سواری و بهره برداری خاص از این موضوع می پردازد؛ آن هم در رسانه ملی!

آیا مسوولان رسانه ملی، کیفیت نازل و کاهش شدید مخاطب برنامه فوتبال برتر را درک نمی کنند؟
نحوه انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال، محل ابهام، شائبه ها و سوالات فراوانی است و در این هیچ شکی نیست، اما محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، به نام فوتبال و مردم ولی به کام دوستان و گروه مورد حمایتش، به موج سواری و بهره برداری خاص از این موضوع می پردازد؛ آن هم در رسانه ملی!
میثاقی که در برنامه دوشنبه شبش و پس از خبر لغو انتخابات نتوانست خوشحالی خود را کتمان کند و شروع به تاختن علنی به تاج کرد- در حالیکه در حین برنامه و قبل از خبر لغو، خبری از علنی تاختنش نبود و دم از عدالت و انصاف می زد- پنجشنبه شب نیز برنامه اش را در راستای اهداف خاصش به روی آنتن برد و نمایشی واضح و به قول عامیانه ” کاملا تابلو” اجرا کرد، در حالیکه تا قبل از انتخابات فرصت داشت که در برنامه اش با اسناد و مدارک و دعوت از کارشناسان، مطلعین و مسوولان مربوطه، حضور و تایید غیرموجه تاج در انتخابات را به چالش جدی بکشد؛ ولی گویا تحلیلش پیروزی کاندیدای مورد حمایتش بود و لذا نیازی به ایجاد چالش جدی و مستند علیه تاج نمی دید، اما نتیجه خلاف تحلیل و میل او در انتخابات، باعث شد که برنامه تلویزیونی را جولانگاه اغراض و امیالش کند و باعث اعتراض و بازخورد منفی ازسوی افکار عمومی حتی مخالفین تاج گردد! میثاقی که در برنامه پرطرفدار ۹۰ یک “گزارشگر صرف میدانی” محسوب می شد و با برکناری مجری پرطرفدار و خبره نود، ردایی گشادتر از قواره اش پوشید، به خاطر ناتوانی فنی و رفتارها و اجرای بسیار نازلش، باعث ریزش و حتی نفرت مخاطبین پربیینده ترین برنامه ورزشی رسانه ملی شد! چرا مسوولان صدا و سیما، از این تنزل درجه و کیفیت برنامه، ریزش شدید مخاطب و حتی در موارد بسیار نفرت مخاطب که محصول گردانندگی و اجرای ضعیف میثاقی است، کک شان گزیده نمی شود؟ الله اعلم!
در برنامه پنجشنبه شب فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی برای نیل به اغراض خاصش، مدام مردم و فوتبال را وجه الوسیله اهدافش قرار می داد، حال آن که خودش چندین بار همین فوتبال، منافع و مصالح آن و خواسته مردم را در همین برنامه، قربانی فرامین سازمانی و جریان های مورد حمایتش( از جمله سازمان لیگ و شخص صادق درودگر) نموده است! همین مردم فراموش نکرده اند که چند وقت پیش و در ماجرای اصرار و ایستادگی به حق باشگاه استقلال بر دریافت حق پخش تلویزیونی و تولید محتوا از قبل بازی های استقلال، آقای “میثاقی مدافع و دلسوز مردم و فوتبال”، چگونه در اطاعت از اوامر سازمانی، علنا به مخالفت مکرر با همین فوتبال و مردم پرداخت و بخش قابل توجهی از برنامه اش را به این کار و فرافکنی و قلب واقعیت اختصاص داد! آقای میثاقی! وقتی باشگاه های استقلال و پرسپولیس( پرطرفدارترین تیم های ایران) حق مسلم خود را از خلق درآمد ۳۱ هزار میلیارد تومانی برای تلویزیون می خواهند و مسلما مردم نیز در این خواسته همراه و مدافع باشگاه ها هستند، چرا شما با مردم و فوتبال زاویه شدید پیدا می کنید و نظرتان دقیقا مخالف آنهاست؟ همین مردم فراموش نکرده اند که سال قبل و هنگام اصرار استقلال بر دریافت حق خود از تبلیغات محیطی و درگیری اش با سازمان لیگ و البته دوست صمیمی شما- صادق درودگر- چگونه یکی به میخ میزدید و یکی به نعل! البته مردم به یاد دارند که در همان برنامه درودگر ناگهان از معرفی اسپانسر به سازمان لیگ توسط شخص شما پرده برداشت که چاره ای جز تایید آن علی رغم میل باطنی نداشتید که پس از آن نیز خبرهایی در مورد فعالیت های شما در زمینه اسپانسرها و ارتباط خاص! آنها با شما و شائبه های در این زمینه در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد!
آقای میثاقی! نحوه اجرای ضعیف و کسل کننده شما در فوتبال برتر که حاکی از عدم توانمندی، تخصص و سواد کافی شماست به قدر کافی ماهیت شما را نزد مردم آشکار کرده است پس لطفا برای نیل به اهداف خاص خود و دوستانتان، مردم و فوتبال را وسیله قرار ندهید؛ اما در مورد بهره برداری تان از رسانه ملی، متاسفانه حرف ما به جایی نمی رسد هم چنان که حرف باشگاه ها به رغم محق بودن به جایی نرسید! اینکه یک برنامه در اوج را هم به برنامه ای حضیض بدل کردید و هم چنان در مسند امرید لابد مغایرتی با سیاست های مسوولان رسانه ملی ندارد!

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=18765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.