آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
2
مدیرکل دامپزشکی لرستان:

فعالیت ۲۱ شرکت پلاک کوب دام در لرستان

  • کد خبر : 18549
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
فعالیت ۲۱ شرکت پلاک کوب دام در لرستان
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل ازروابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان *"دکتر مصطفی زبردست"* با اعلام این خبر گفت: این اداره کل نسبت به صدور مجوز و احداث ۲۱ شرکت پلاککل دامپزشکی لرستان کوبی دام در استان لرستان اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل ازروابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان *”دکتر مصطفی زبردست”* با اعلام این خبر گفت: این اداره کل نسبت به صدور مجوز و احداث ۲۱ شرکت پلاککل دامپزشکی لرستان کوبی دام در استان لرستان اقدام کرده است.

*مدیرکل دامپزشکی لرستان تصریح کرد* در راستای اجرای بند ۲ تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل در راستای پیشگیری از هرگونه قاچاق دام در سطح استان اقدام به صدور مجوز ۲۱ مرکز شرکت پلاک کوبی دام نموده است و بر اساس قانون سازمان دامپزشکی کشور هرگونه حمل و نقل دام باید با پلاک کوبی و هویت گذاری انجام شود.

*دکتر زبردست اضافه کرد* با توجه به تفاهم نامه بین سازمان دامپزشکی کشور و فرماندهی نیروی انتظامی، ورودی و خروجی استان بازرسی شده و با محموله حمل دام زنده فاقد گواهی حمل بهداشتی و قرنطینه‌ای برخورد خواهد شد.

*مدیرکل دامپزشکی ادامه داد* در این راستا یک روز جلسه آموزشی برای کلیه مدیران شرکت های پلاک کوبی در محل اداره کل برگزار شد و در این خصوص توصیه های لازم به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=18549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.