آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
2
سید حسن خمینی:

امام علی‌(ع) می‌فرمایند کسی که مانع رفاه مردم می‌شود را در حلقه مشاورانت قرار نده

  • کد خبر : 18200
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
امام علی‌(ع) می‌فرمایند کسی که مانع رفاه مردم می‌شود را در حلقه مشاورانت قرار نده
سید حسن خمینی در تجدید میثاق رییس جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام راحل: حضرت امیر به مالک اشتر می‌فرمایند داخل نکن در حلقه مشاورانت بخیل را، بخیلی که فضل را از تو و مردم برمی‌گرداند. به زبان امروزی بگوییم، هر کسی که ریشه‌ای در بخل دارد و مانع رفاه می‌شود، اینها به تو وعده فقر می‌دهند. یک مدیر، یک مشاور، تنها به شرطی مدیر اسلامی است که شجاع باشد. نه از حرفی بترسد، نه از عزلی وحشت کند و نه در مقابل دشمن خارجی متزلزل باشد.

سید حسن خمینی در تجدید میثاق رییس جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام راحل: حضرت امیر به مالک اشتر می‌فرمایند داخل نکن در حلقه مشاورانت بخیل را، بخیلی که فضل را از تو و مردم برمی‌گرداند. به زبان امروزی بگوییم، هر کسی که ریشه‌ای در بخل دارد و مانع رفاه می‌شود، اینها به تو وعده فقر می‌دهند.
یک مدیر، یک مشاور، تنها به شرطی مدیر اسلامی است که شجاع باشد. نه از حرفی بترسد، نه از عزلی وحشت کند و نه در مقابل دشمن خارجی متزلزل باشد.
رهبر انقلاب -که خداوند انشاءالله سایه ایشان را مستدام بدارد- یکی از مستمرترین صفاتی که در وجود امام بیان می کنند و این صفت امام را متمایز می کند، «شجاعت» است؛ شجاعت در آنگاه که باید بجنگند، در آنگاه که باید صلح کنند و شجاعت در آنگاه که باید حرف حق را بزنند./

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=18200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.