آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
3

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان خبر داد: ۱۹هزار ۱۵۲ کارگاه فعال در لرستان حق بیمه پرداخت می کنند

  • کد خبر : 16415
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۹
مدیر کل تامین اجتماعی لرستان خبر داد: ۱۹هزار ۱۵۲ کارگاه فعال در لرستان حق بیمه پرداخت می کنند

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان ازپرداخت حق بیمه  ۱۹ هزار ۱۵۲ کارگاه فعال در لرستان  خبر داد . به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،منوچهر گودرزی در جمع خبرنگاران در ارتباط با تعداد شعبات و کارگزاری های فعال در استان گفت : تعداد ۱۱ شعبه اصلی  ، ۵ شعبه اقماری و ۷ کارگذاری […]

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان ازپرداخت حق بیمه  ۱۹ هزار ۱۵۲ کارگاه فعال در لرستان  خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،منوچهر گودرزی در جمع خبرنگاران در ارتباط با تعداد شعبات و کارگزاری های فعال در استان گفت : تعداد ۱۱ شعبه اصلی  ، ۵ شعبه اقماری و ۷ کارگذاری در سازمان تامین اجتماعی خدمات لازم را به جامعه تحتت پوش خود ارائه می‌کنند.

وی افزود: همچنین تعداد ۱۳ هزار ۲۱۳۲ نفر در استان بیمه شده اجباری می‌باشند، بیمه شده‌های اجباری به کسانی اطلاق می شود که در کارگاه‌های فعال و تعداد زیاد مشغول به کار هستند و کارفرما نسبت به واریز و پرداخت حق بیمه اقدام می‌کند.

گودرزی با اشاره به تعداد بیمه شدگان خاص در استان ، خاطر نشان کرد : ۹۲ هزار و ۳۱۲ نفر بیمه خاص در استان هستند که شامل بیمه مشاغل آزاد ,  اختیاری ، کارگران ساختمانی ، خادمین مساجد ، باربران و از این دسته افراد می باشند‌.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان اضافه کرد : تعداد مستمری بگیران بازنشسته های اصلی در استان ۷۸ هزار و ۵۶۸ نفر می باشند و در مجموع اداره کل تامین اجتماعی استان جمعیتی بالغ بر ۷۵۵ هزار ۹۴۵  نفر از جمعیت استان را تحت پوشش قرار دارد و به آنها خدمت رسانی انجام می دهد.

تسهیلات اشتغالزا با افزایش تعداد بیمه شدگان نظارت شود

منوچهر گودرزی  با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به بعضی از کارگاه‌ها و شرکت هایی که در حال تاسیس هستند یا توسعه هستند باید با نظارت سازمان تامین اجتماعی باشند، اظهار داشت: در زمینه ارائه تسهیلاتی که در استان برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی به متقاضیان پرداخت می شود در صورتی اشتغال ایجاد خواهد شد که تعداد یک شرکت یا کارخانه یا  کارگاهی که به تبع آن تعداد بیمه شده های سازمان تامین اجتماعی افزایش پیدا کنه و بهترین راهکاری که در کنترل این رویکرد نظارت دقیق این سازمان بر این اعتبارات خواهد بود.

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان به شیوه پرداخت حق بیمه یا دریافت کد کارگاهی از افرادی که از این تسهیلات استفاده می کنند اشاره کرد و گفت: اعتباراتی که به متقاضیان پس از تایید دستکاه های اجرایی توسط بانک ها پرداخت می شود وقتی که اقساط این تسهیلات پرداخت می‌شود فرد موظف کنند به  شعبه تامین اجتماعی مراجعه کنید و در صورت نداشتن کد گارگاهی این کد را جهت پرداخت  لیست های حق بیمه  دریافت کند یا اینکه اگر کد گارگاهی داشت و قصد افزایش تعداد بیمه‌شده ها را دارد ، تعداد بیمه شده های جدید را در لیست بیمه شدگان خود اضافه کند.

وی در ادامه افزود: از این طریق ما بتوانیم که یک آمار دقیقی از اینکه بابت تسهیلاتی که پرداخت شده آیا شغلی ایجاد شده و یا کسی فرصت شغلی جدیدی ایجاد کرده که به ما این اجازه را می دهد  به راحتی پرداخت تسهیلات را کنترل کنیم چون در هر صورت تسهیلات اشتغالزایی پرداخت میشود و آمار دقیق ان زمانی قابل دسترسی و قابل کنترل پیگیری خواهد بود.

گودرزی تصریح کرد: این سازمان هم تمام تلاش خود را برای افرادی که تسهیلات اشتغالزا دریافت کردند و برای دریافت کد کارگاهی و یا اضافه کردن بیمه شدگان  شرایط را به بهترین نحو تسهیل کرده و در بورکراسی اداری گیر نکنند.

ایلنا

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=16415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.