آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
3
قنبریان، مدیرکل استاندارد لرستان

پلمب ۶۱ آسانسور غیراستاندارد طی سال گذشته در لرستان

  • کد خبر : 13592
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
پلمب  ۶۱ آسانسور غیراستاندارد طی سال گذشته در لرستان
قنبریان، مدیرکل استاندارد لرستان گفت: در سال گذشته ۶۱ آسانسور غیر استاندارد در استان پلمب شد. پلمب آسانسورها در راستای حفظ ایمنی و سلامت مردم و پیرو بازرسی‌های کارشناسان این اداره کل از آسانسورهای مراکز دولتی، مسکن مهر و ساختمان های تجاری انجام شده است.

قنبریان، مدیرکل استاندارد لرستان گفت:
در سال گذشته ۶۱ آسانسور غیر استاندارد در استان پلمب شد.
پلمب آسانسورها در راستای حفظ ایمنی و سلامت مردم و پیرو بازرسی‌های کارشناسان این اداره کل از آسانسورهای مراکز دولتی، مسکن مهر و ساختمان های تجاری انجام شده است.
آسانسورهای پلمب شده در سال ۱۴۰۰ شامل ۹ دستگاه در مراکز تجاری، ۱۷ آسانسور نصب شده در دستگاه‌های اجرایی، ۲۲ دستگاه در مسکن مهر، ۷ آسانسور شخصی و سایر، و ۶ آسانسور در ساختمان پزشکان بوده است که به دلیل عدم استانداردسازی و بی‌توجهی به تذکرات مکرر کارشناسان استاندارد، پلمب شدند.
تاييديه‌هاي آسانسور داراي اعتبار يك ساله است و در صورت عدم انجام سرويس و نگهداري مستمر توسط شركت‌هاي مجاز و عدم بازرسي ادواري ساليانه توسط بازرسان تاييدصلاحيت شده سازمان ملي استاندارد و تمدید تاییدیه ایمنی کیفیت آسانسور، مسئوليت حوادث و سوانح احتمالي به عهده مالكين و مديران ساختمان‌هاي داراي آسانسور و شركت طرف قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور مربوطه خواهد بود.
🔹عقد قرارداد نصب و راه‌اندازي و همچنين سرويس و نگهداري آسانسور تنها با شركت‌هاي معتبر و دارنده پروانه طراحي مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجاز است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.