آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
4
فرمانده انتطامی اایگودرز:

دیدارفرمانده انتظامی الیگودرز با امام جمعه این شهرستان

  • کد خبر : 12454
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۰۸
دیدارفرمانده انتظامی الیگودرز با امام جمعه این شهرستان
فرمانده انتظامي الیگودرز با امام جمعه این شهرستان ديدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در این دیدار سرهنگ “نصرت الله گراوند” فرمانده انتظامي الیگودرز ضمن تشکر از حمايت هاي علما، ائمه جمعه و جماعات از پليس، بیان داشت: اين پشتيباني ها مايه تقويت روحيه خدمتگزاري خواهد شد.

وی افزود: کارکنان انتظامي این شهرستان با پشتوانه قوي و مستحکم و مشارکت خوب مردم ولايت مدار و دلسوزي مسئولان خدوم، از هيچ اقدامي براي برقراري نظم و امنيت دريغ نمي کند که ثمره آن هم احساس امنيت بالاي شهروندان است.

✅در ادامه حجت الاسلام” مهدی سرلک “انتصاب سرهنگ “نصرت اله گراوند” ا به عنوان فرمانده جديد این شهرستان تبريک گفت و ضمن تقدير از اقدامات انجام گرفته به منظور کاهش جرائم اظهار داشت: امنيت کشور از برکات همدلي و همزباني ملت و نيروي انتظامي است، نيروي انتظامي حافظ امنيت پايدار در جامعه است و اين امنيت به مدد تلاش هاي بي وقفه و ايثارگري هاي مجاهدان في سبيل الله به دست آمده و ما بايد قدردان اين نعمت ارزشمند الهي باشيم.

✅وی بيان داشت: نيروي انتظامي يکي از نهادهاي بسيار مهم و تأثير گذار در بحث امنيت اجتماعي است و اگر امروز کشور ما از امن ترين کشور ها در منطقه است مرهون تلاش هاي شبانه روزي دستگاه هاي امنيتي و انتظامي اين مرز و بوم است.

✅امام جمعه الیگودرز، افزود: داشتن امنيت مرهون تلاش هاي شبانه روزي و زحمات کارکنان انتظامي است که در ايام مختلف، اين نيروها آسايش خود را براي حفظ امنيت در جامعه فدا مي کنند.

✅این مقام مسئول، رضايت مردم را هدف اصلي مجموعه انتظامي برشمرد و تصريح کرد: حضور موثر نيروي انتظامي در مناطق مختلف شهری و روستایی موجب رضايت مندي مردم این خطه شده است.

✅حجت الاسلام سرلک ضمن آرزوی موفقیت برای” سرهنگ گراوند” از زحمات کارکنان پلیس جهت ایجاد امنیت پایدار این شهرستان تقدیر و تشکر کرد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.